Microboy Geschrieben März 7, 2008 Geschrieben März 7, 2008 A fresh new sans serif, something always useful, Scout (and a related logotype) was drawn by Cyrus Highsmith, a senior type designer at Font Bureau, for Geraldine Hessler’s 2006 redesign of Entertainment Weekly. The 24 style family marks the magazine's first significant typographic update in a decade. Scout created a new typographic identity for the magazine with a design that derives structural elements from both new and old: DIN, Venus, and Cairoli (a quirky and forgotten Aldo Novarese typeface). 24 Styles: thin, extra light, light, regular, bold, and black with italics in normal and condensed widths. www.fontbureau.com/fonts/scout
Empfohlene Beiträge
Erstelle ein Benutzerkonto oder melde dich an, um zu kommentieren
Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können
Benutzerkonto erstellen
Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!
Neues Benutzerkonto erstellenEinloggen
Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde dich hier an.
Jetzt anmelden