Thomas Kunz Geschrieben Juni 5, 2009 Geschrieben Juni 5, 2009 Contemporary text typeface in five different styles, Light, Normal, Text, Medium and Bold, with matching Italics. Typonine Sans is part of a larger family that also includes Typonine Sans Condensed, Typonine Sans Monospace & Typonine Sans Hairline. Beside Hairline, each version has five styles, Light, Normal, Text, Medium and Bold, with matching Italics. Typonine Sans Hairline is a display typeface available in two versions, Regular and Condensed.
RobertMichael Geschrieben Juni 5, 2009 Geschrieben Juni 5, 2009 jo, nett. geht in richtung national. wobei mir das G nicht gefällt, ich finde ein G ohne mittelstrich immer so ... leer.
RobertMichael Geschrieben Juni 5, 2009 Geschrieben Juni 5, 2009 btw. nette foundry, kannte ich noch nicht. marlene gefällt mir.
Hydrocarbon Geschrieben Juni 7, 2009 Geschrieben Juni 7, 2009 Schön. Ich mag gerade diese "Minimalistischen". Merci für's Posting
Hydrocarbon Geschrieben Juni 7, 2009 Geschrieben Juni 7, 2009 Woooaaaahhhhhh - der Preis ist schon heftig!
Empfohlene Beiträge